Berit på tjänstehundsträning, spännande!


Kommentarer
Postat av: Gullan

Hej!



Va fin hon är tjejjen :)



Vad för slags tjänstehund ska hon bli?

Tindra letar febrilt efter sin kong nu som elaka matte har lagt ner i en byrålåda för klockan är över elva på kvällen och när man bor i lgh så är ju vårat golv nån annans tak, och jag tänkte min tålmodiga granne under skulle få iaf EN kong-bonk-fri kväll ;)



MVH

/Gwen :)

2010-11-16 @ 23:10:34
URL: http://upptillkamp-gullan.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Hej Gullan,

Vapensök/preparat är målsättningen för din tik's halvsyster.

M v h Nicklas

2010-11-17 @ 19:33:31
Postat av: Gullan

Jamen så det ÄR halvsyrran iaf :D

Tänkte nämligen igår att det är ju som Tindra nr 2, men så tänkte jag att så stora kan väl inte den kullen vara redan. Men va kul att min misstanke var rätt iaf (pappas töser, inget snack om den saken haha).



Tindra älskar att arbeta med nosen och är duktig oxå, så det är nåt jag vill göra med henne framledes.



Det ska bli spännande att få följa Berits utveckling, Tindra är stolt över lillsyrran :D



MVH

/Gwen

2010-11-18 @ 01:26:45
URL: http://upptillkamp-gullan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0